Portofoliu

Câțiva din Clienții Cu care ne mândrim și ce am reușit să facem pentru ei

catinaecologicasalonta.ro

Obiective si strategie:
  • Vanzarea prin TikTok ads a produselor 
  • Consultanta pentru content: – Reclamele trebuie sa aiba o structura potrivita pentru vanzarea pe tiktok
  • Stabilirea tipurilor de campanii potrivite si a bugetelor pentru fiecare obiectiv
Implementarea campaniilor pe TikTok ads
  • Am setat manual toate eventurile prin toolul de la tiktok.  VC, ATC, IC si PUR pe baza de URL.
    2. Am dat drumul la o campanie cu obiectiv view content, sa antrenam pixelul, timp in care a adus un cost de purchase de 3 lei, dupa care, in alte 3 zile a inceput sa moara campania.
    3. Am micsorat mult bugetul la campania de VC, am dat drumul la aceeasi campanie, dar cu obiectiv Purchase. Rezultatele si-au revenit.
     
Setup-ul campaniei
  • Highest Value, nu a fost nevoie sa intram in manual bidding.
    ▪️ Dintr-o audienta broad (doar categoria de varsta si “women” selectate) de 2 mil oameni, am setat interese pana am ajuns la 1.5 mil oameni. Deci “aproape broad”
    ▪️ Bifat “purchase intention” la interese
Rezultate:
  • Cost pe purchase de 4.68 lei pe tiktok ads – AOV – 110 lei (in poza se vad doar rezultatele pe care tiktok a reusit sa le track-uiasca, in realitate sunt mai multe)

Bugetul pentru reclama pe tiktok este in prezent 150 de lei pe zi. Vin cam 30 de comenzi pe zi la o valoare medie de 110 lei pe comanda.

Hotel Nevis Wellness & SPA

Strategia Prezenței pe social media
  • Stabilirea avatarului de client pentru fiecare linie a business-ului: Pachete cazare, SPA, Evenimente
  • Stabilirea unui design consecvent pentru fiecare creativ si a unei abordari in copywriting potrivita
  • Stabilirea tipurilor de campanii potrivite si a bugetelor pentru fiecare obiectiv
Implementarea campaniilor pe facebook si instagram
  • Implementarea pixelului pe site, testarea si optimizarea evenimentelor astfel incat campaniile sa fie cat mai eficiente
  • Promovarea pachetelor de cazare + SPA prin reclame platite in judetele de unde vin majoritatea clientilor
  • Promovarea pachetelor SPA in Oradea si imprejurimi
  • Promovarea evenimentelor prin campanii platite pe facebook si instagram astfel incat salile de evenimente sa fie pline.
Tipuri de campanii folosite:
  • Traffic – pentru a antrena pixelul cu tipologia clientului ideal
  • Conversii – Aceste campanii sunt folosite pentru a optimiza traficul pentru obiectivul cel mai important: Rezervari de camere, cumpararea pachetelor spa sau a biletelor la evenimente
  • Brand Awareness – campanii folosite pentru a distribui mesajul la cat mai multi oameni cu un cost cat mai mic
Rezultate:
  • In 2 luni de la inceperea promovarii, s-a vazut o crestere de 30% a ocuparii pe partea de hotel. S-au cumparat pachete de cazare cu SPA (un venit mai mare pentru client), aceasta linie de venit nefiind promovata inainte
  • Evenimentele organizate au avut un grad de ocupare de 80% in medie, targetul fiind atins.
  • Pe partea de SPA s-au vandut in medie 50 de vouchere cadou pe luna, iar gradul de ocupare este de 90% – masaj, sauna, tratamente
  • Cu un buget de 4000 lei pe luna pentru promovare, veniturile realizate in plus fata de inceperea colaborarii au fost de minim 40000 lei pe luna

Japanos - Restaurant cu specific japonez

Lansarea magazinului in online si strategie pe termen lung
  • Stabilirea avatarului de client si unique selling propositions
  • Strategie de lansare – Teasing, Awareness
  • Stabilirea strategiilor de vanzare online si offline
  • Consultanta pentru implementarea promotiilor periodice
Implementarea campaniilor pe facebook si instagram
  • Implementarea pixelului pe site, testarea si optimizarea evenimentelor astfel incat campaniile sa fie cat mai eficiente
  • Promovarea locatiei fizice – campanii de traffic cu instant experience
  • Promovarea magazinului online prin campanii de Sales optimizate pentru vanzari, cu un cost cat mai redus 
  • Implementarea si urmarirea promotiilor periodice – Saptamana cu 50% Reducere la Sushi, Ramen 1+1 Gratis, etc
  • Campanii de strangere de abonati la newslettere – in prezent sunt peste 2000 de abonati
Rezultate:
  • Prima luna de dupa lansarea magazinului, vanzarile au fost mult peste asteptari:
  • 40000 euro vanzare in prima luna din care 33000 offline si 7000 online, neincluzand Glovo
  • Reclamele au ajuns in 2 luni la peste 80% din populatia activa din Oradea, cu un cost de 4000 lei.
  • Frecventa afisarii in 2 luni a fost de aproximativ 4
  •  2000 de abonati la newsletter

Crazy Bubble - Lant de francize bubble tea

Obiective:
  • Lansarea unui numar cat mai mare de francize Crazy Bubble in toata tara
  • In momentul preluarii acestui client, reteaua avea 16 francize
Strategie folosita, campanii si platforme de promovare:
  • Am implementat campanii de Lead Generation, pentru a avea datele a cat mai multi antreprenori interesati de deschiderea francizei in localitatea lor
  • Tipuri de campanii:

    1. Lead Generation cu Instant Forms in Facebook si instagram – aceste campanii au un cost pe rezultat mic, insa calitatea prospectilor nu e cea mai buna. Pentru a creste calitatea prospectilor, am adaugat in formular un numar mai mare de intrebari de precalificare

   2. Lead Generation pe site – am implementat un eveniment custom prin pixel pentru formularul de contact de pe site, iar campaniile de promovare au fost facute cu obiectivul conversii

   3. Lead Generation cu instant forms pe Tiktok – aici s-au vazut cele mai bune rezultate – prospectii au fost de o calitate foarte buna cu un cost redus 

Rezultate:
  • Au fost generati aproximativ 200 de prospecti pe luna in primele 3 luni de colaborare.
  • Din acestia, cam 10 s-au concretizat in francize noi.
  • Fiecare franciza noua reprezinta un venit de minim 3000 euro pe luna pentru Owner, prin vanzarea materiei prime catre francizat.

Kitchen Expert Bucuresti - Fabrica de mobila de bucatarie

Obiective:
  • Lead Generation – Obiectivul e ca un numar cat mai mare de oameni sa intre pe site si sa ceara o oferta pentru realizarea mobilei de bucatarie.
  • Ownerul are capacitatea de a transforma 40% din acesti prospecti in clienti
Strategie folosita, campanii si servicii oferite:
  • Lead Generation pe site – am implementat un eveniment custom prin pixel pentru formularul de contact de pe site, iar campaniile de promovare au fost facute cu obiectivul conversii. Aceasta strategie este cea mai eficienta atunci cand obiectivul businessului nu este doar trafic pe site, mai degraba o actiune specifica pe care ne-o dorim ca oamenii sa o faca pe site. In cazul de fata este completarea formularului.
  • Servicii conexe: 
  • Editare foto/video astfel incat sa se pastreze o consecventa cu identitatea brandului
  • Consultanta pentru realizarea video-urilor de prezentare pe tiktok
Rezultate:
  • Inainte de preluarea clientului pe partea de promovare, veneau constant 30 de cereri de oferta pe luna, cu un buget de 3000 lei
  • Dupa preluare, prin schimbarea strategiei de promovare, au venit cam 80 de cereri de oferta pe luna cu acelasi buget

Mio Mondo - magazin online de accesorii fashion

Obiective:
  • Vanzarea produselor online pe facebook/instagram/tiktok
Implementare tehnica:
  • Implementarea pixeului pe site si conversions API
  • Implementarea catalogului de produse si optimizarea lui
Campanii folosite:
  • Obiectivul principal a fost Sales
  • S-au testat in 6 ani, cat a functionat magazinul, toate abordarile posibile – automatic sau manual bidding, diferite creative, diferite abordari in copywriting, ABO, CBO ,etc
Rezultate:
  • Magazinul a vandut in 6 ani de peste 1.000.000 euro, cu un cost in ads de 150.000 euro

Mr. Exclusivitate - agentie imobiliara

Obiective:
  • Lead Generation – Obiectivul e ca un numar cat mai mare de oameni sa completeze formularul de pe platforma de socializare pentru a fo contactat ulterior.
Campanii folosite:
  • Am implementat campanii de Lead Generation, cu formulare instant, pe facebook si instagram, pentru a avea datele a cat mai multi oameni interesati sa cumpere sau sa vanda proprietati
  • Tipuri de campanii:

    1. Campanii destinate oamenilor care vor sa cumpere o proprietate – Fb/Insta

   2. Campanii destinate oamenilor care vor sa isi vanda proprietatea – Fb/Insta

   3. Campanii destinate oamenilor care vor sa acceseze un credit sau o asigurare de locuinta – TikTok

Rezultate:
  • Un cost mediu de 2,3 lei pe client potential pentru campaniile de credite/asigurari
  • Un cost mediu de 20 de lei pe client potential pentru campaniile destinate cumparatorilor
  • Un cost mediu de 15 de lei pe client potential pentru campaniile destinate vanzatorilor

Buget pentru reclame: 3000 lei pe luna

Ce spun o mică parte din clienții noștri:

Vrei să venim cu soluții creative pentru tine?

Hai să vorbim despre soluții contrete de promovare a business-ului tău.