logo victus media
ADD.Rest
Ascensiunea unui concept inovator.
ADD rest logo

CONTEXT

Clientul este derivat din Maurer Imobiliare, cel mai mare dezvoltator imobiliar din România cu capital romanesc. Exista 2 produse pentru care la momentul începerii colaborării s-a obținut certificarea TUV Rheinland. Un pat care se ridica la tavan pentru a face loc pentru activități în timpul zilei și un zid mobil. Provocarea a fost sa educam piața înainte de toate, pentru a putea începe sa vindem conceptul, care nu este tocmai ieftin. A trebuit sa găsim metode prin care sa traducem conceptul în beneficii reale pentru utilizatori. Targetul era sa începem sa vindem pe piața internațională.
PROVOCĂRI

Strategia pana în acel moment era una clasica. S-au încercat câteva campanii organice, insa content-ul nu rezona cu problemele pe care potențialii clienți le aveau. Nu exista un buyer persona bine stabilit și nici o strategie de creștere consecventa.

 


 

STRATEGIA IMPLEMENTATĂ

Soluțiile Propuse: Crearea unui brand nou, dezvoltarea site-ului și stabilirea unei strategii de comunicare unificate. Partea de social media era esențială. A trebuit sa venim cu o strategie de postări care aveau potențial sa se viralizeze. În paralel, trebuiau create o serie de reclame într-un funnel pe social media pentru a transforma traficul în lead-uri. Partea de google urma sa se facă ulterior, după ce soluția noastră va fi căutată activ. Primordial esta sa educam publicul printr-o serie de video-uri informative, dar in acelasi timp cu o nota emotionala.

 

EXECUȚIE

Acțiuni Concrete: Evaluarea asset-urilor existente, Branding nou, site nou, realizarea și editarea clipurilor pe social media, implementarea funnel-ului de reclame, gestionarea eficienta a lead-urilor, colaborarea cu echipa de marketing existenta.

 

REZULTATE

Rezultate Organice: Generarea a peste 1 milion de vizualizări organice în 2 luni.

Rezultate în vânzări organic/ads plătite: După 2 luni de colaborare se vânduseră deja peste 30 de produse la peste 4000 euro/produs. Înainte, vânzările erau aproape 0.

In plus, am creat o direct de brand care se va putea folosi în toată comunicarea: Design unificat, voce, materiale promoțional, etc.

 

CONCLUZII

Cel mai important este sa mergem la baza afacerii. De ce nu s-au vândut produsele? Ce i-a oprit atâta timp pe oameni sa cumpere? Este produsul prea scump, sau oamenii nu ii înțeleg pe deplin utilitatea?

Principalele motive au fost:

Lipsa unui brand awareness puternic

Brandul nu reusise sa aibă o personalitate și o comunicare prin care oamenii sa înțeleagă cu adevarat beneficiile unui produs mai scump.

Asadar, a trebuit sa cream un brand de la 0, sa facem analiza profunda asupra buyer persona si sa direcționăm marketingul spre rezolvarea problemelor clienților potențiali, nu prin descrierea produselor.

80% din munca a fost la fundamentul marketingului. Campaniile de ads și implementarea contextului pe social media a fost doar 20%.

 

RESURSE      

https://www.tiktok.com/@add.rest

https://www.instagram.com/addrestconcept/

https://www.add-rest.com

PORTOFOLIU DESIGN

Vrei să îți duci marketing-ul la următorul nivel?