Strategia pana în acel moment era una clasica. S-au încercat câteva campanii organice, insa content-ul nu rezona cu problemele pe care potențialii clienți le aveau. Nu exista un buyer persona bine stabilit și nici o strategie de creștere consecventa.
Soluțiile Propuse: Crearea unui brand nou, dezvoltarea site-ului și stabilirea unei strategii de comunicare unificate. Partea de social media era esențială. A trebuit sa venim cu o strategie de postări care aveau potențial sa se viralizeze. În paralel, trebuiau create o serie de reclame într-un funnel pe social media pentru a transforma traficul în lead-uri. Partea de google urma sa se facă ulterior, după ce soluția noastră va fi căutată activ. Primordial esta sa educam publicul printr-o serie de video-uri informative, dar in acelasi timp cu o nota emotionala.
Acțiuni Concrete: Evaluarea asset-urilor existente, Branding nou, site nou, realizarea și editarea clipurilor pe social media, implementarea funnel-ului de reclame, gestionarea eficienta a lead-urilor, colaborarea cu echipa de marketing existenta.
Rezultate Organice: Generarea a peste 1 milion de vizualizări organice în 2 luni.
Rezultate în vânzări organic/ads plătite: După 2 luni de colaborare se vânduseră deja peste 30 de produse la peste 4000 euro/produs. Înainte, vânzările erau aproape 0.
In plus, am creat o direct de brand care se va putea folosi în toată comunicarea: Design unificat, voce, materiale promoțional, etc.
Cel mai important este sa mergem la baza afacerii. De ce nu s-au vândut produsele? Ce i-a oprit atâta timp pe oameni sa cumpere? Este produsul prea scump, sau oamenii nu ii înțeleg pe deplin utilitatea?
Principalele motive au fost:
Lipsa unui brand awareness puternic
Brandul nu reusise sa aibă o personalitate și o comunicare prin care oamenii sa înțeleagă cu adevarat beneficiile unui produs mai scump.
Asadar, a trebuit sa cream un brand de la 0, sa facem analiza profunda asupra buyer persona si sa direcționăm marketingul spre rezolvarea problemelor clienților potențiali, nu prin descrierea produselor.
80% din munca a fost la fundamentul marketingului. Campaniile de ads și implementarea contextului pe social media a fost doar 20%.
https://www.tiktok.com/@add.rest