Aici am împărțit executarea marketing-ului în două:
- Crearea unor contexte pentru a realiza video-uri cât mai eficiente, care să se preteze unui funnel de vânzări: am creat script-uri pentru video-uri, am ajutat la editarea lor, adăugarea subtitrărilor, eliminarea pasajelor irelevante, pentru ca video-urile să fie cât mai virale. Am avut implicare și în partea de management: automatizare a comenzilor, un sistem mai bun de relații cu clienții, etc.
- Crearea funnel-ului pe TikTok. Mergem pe o structură de 2 campanii de tip CBO. Una este pentru prospectare și una pentru retargeting. Videoclipurile în care se introduce un context din prima sunt folosite la prospectare, iar cele în care se vorbește despre beneficii sau studii de caz sunt folosite în campania de retarget.
Rezultate:
Am preluat acest cont în 2022 cu aproximativ 3 – 5 comenzi pe zi, ajungând în 2023 la 30 de comenzi pe zi, la o medie a coșului de cumpărături de aproximativ 150 de lei. Afacerea a reușit astfel să scaleze, aducând oameni pentru împachetare, investind totodată în aparatură care eficientizează procesul de producție.