logo victus media
Dunca Group
Un marketing mai bine structurat pentru un business de 11 mil euro

CONTEXT

Clientul are o companie de 11 milioane de euro. Activează in domeniul distribuției de gresie si faianță. Provocarea a fost sa facem trecerea de la distribuția prin marii retaileri (Leroy Merlin, Dedeman, etc) către creșterea vânzării prin magazinele proprii. Ne dorim o mai buna vizibilitate a magazinelor proprii si o creștere a încrederii in brand
PROVOCĂRI

Strategia de marketing a fost aproape inexistentă. Se făceau câteva postări pe săptămâna pe social media, insa nu aveau o coerentă, nu aveau o strategie in spate. Clienții B2C trebuiau sa înțeleagă avantajele produselor companiei.

O alta provocare a fost sa facem o delimitare intre compania mama, Dunca Group si brandul B2C - Venezia Showroom. Exista o oarecare confuzie in mintea oamenilor asupra ce înseamnă fiecare.

De asemenea, fondatorul companiei și-a dorit sa apară in fata camerei, sa realizam mici filmulețe de promovare.

 


 

STRATEGIA IMPLEMENTATĂ

Am început sa facem mici filmulețe pe care le-am pus pe tiktok si pe Meta, în care fondatorul companiei apărea in fata camerei si povestea despre produsele si serviciile companiei.

Am început sa promovam la nivel național prin reclame plătite, dar si organic conceptul companiei. La nivel local, in fiecare oraș unde exista Venezia Showroom am început campanii de awareness prin care ne doream ca potențialii clienți sa ne cunoască, sa vadă gama de produse si servicii si sa înțeleagă cât mai bine avantajele noastre.

 

EXECUȚIE

Acțiuni Concrete: Consultanta pentru elaborarea strategiei de marketing pe termen mediu si lung: Buyer persona, filmarea si editarea reclamelor, construirea funnel-ului de vânzare pe Facebook, instagram si TikTok.

 

REZULTATE

Rezultate Organice: Generarea a peste 300,000 de vizualizări organice în mai puțin de 30 de zile.

Rezultate în vânzări organic/ads plătite: Creșterea vizibilității brandului la nivel local si național.

CONCLUZII

Cel mai important este sa mergem la fundamentul afacerii. Ce ne dorim? Ca potențialii clienți sa înțeleagă valorile business-ului, sa înțeleagă ca o companie de asemenea dimensiune are un raport calitate/preț excelent si o gama de produse foarte largă. Este important de asemenea sa umanizam brandul. De aceea, filmulețele in care apărea fondatorul au fost vitale in creșterea încrederii in brand.

 

RESURSE

https://www.dunca.ro/

https://www.tiktok.com/gabriel.duncaa/

https://www.add-rest.com

PORTOFOLIU DESIGN

Vrei să îți duci marketing-ul la următorul nivel?