Strategia de marketing a fost aproape inexistentă. Se făceau câteva postări pe săptămâna pe social media, insa nu aveau o coerentă, nu aveau o strategie in spate. Clienții B2C trebuiau sa înțeleagă avantajele produselor companiei.
O alta provocare a fost sa facem o delimitare intre compania mama, Dunca Group si brandul B2C - Venezia Showroom. Exista o oarecare confuzie in mintea oamenilor asupra ce înseamnă fiecare.
De asemenea, fondatorul companiei și-a dorit sa apară in fata camerei, sa realizam mici filmulețe de promovare.
Am început sa facem mici filmulețe pe care le-am pus pe tiktok si pe Meta, în care fondatorul companiei apărea in fata camerei si povestea despre produsele si serviciile companiei. Am coordonat aceste filmulețe cap - coada: Script, hook-uri, filmare, editare
Am început sa promovam la nivel național prin reclame plătite, dar si organic conceptul companiei. La nivel local, in fiecare oraș unde exista Venezia Showroom am început campanii de awareness prin care ne doream ca potențialii clienți sa ne cunoască, sa vadă gama de produse si servicii si sa înțeleagă cât mai bine avantajele noastre.
Acțiuni Concrete: Consultanta pentru elaborarea strategiei de marketing pe termen mediu si lung: Buyer persona, filmarea si editarea reclamelor, construirea funnel-ului de vânzare pe Facebook, instagram si TikTok.
Implementarea unui funnel de reclame plătite cât mai eficiente pe toate platformele de social media
Rezultate Organice: Generarea a peste 300,000 de vizualizări organice în mai puțin de 30 de zile. Pe termen lung: in 6 luni, contul de TikTok are peste 12.000 de urmăritori, fondatorul având deja in mediul online o reputație foarte solida.
Rezultate în vânzări organic/ads plătite: Creșterea vizibilității brandului la nivel local si național. Vânzările Showroom-urilor au început sa crească substanțial după nici o luna de la demararea reclamelor plătite.
Ulterior, după ce lucrurile s-au așezat, am trecut într-o zona de mentenanță, având deja proceduri foarte bine implementate cu echipa de marketing existenta din interiorul firmei
Cel mai important este sa mergem la fundamentul afacerii. Ce ne dorim? Ca potențialii clienți sa înțeleagă valorile business-ului, sa înțeleagă ca o companie de asemenea dimensiune are un raport calitate/preț excelent si o gama de produse foarte largă. Este important de asemenea sa umanizam brandul. De aceea, filmulețele in care apărea fondatorul au fost vitale in creșterea încrederii in brand.