Aici a fost nevoie de un serviciu de marketing management. Postările (realizate de altcineva) trebuiau aliniate noii personalități a brandului, o personalitate caldă, ușor romantică, axată pe sentimentele pe care oamenii le caută atunci când aleg un retreat de 4 stele. Am luat avantajele hotelului (nota 9.7 pe Booking, o arhitectură impresionantă, o curățenie desăvârșită, camere spațioase) și le-am transformat în niste campanii de tip video editate de noi care să spună toată povestea prin prisma clienților care vin acolo. Campaniile plătite pe rețeaua meta au fost optimizate pentru ce contează : rezervare a camerei pe site-ul propriu și creșterea numărului de apeluri la recepție pentru a rezerva, ducând astfel o parte din rezervările care se făceau prin booking (unde se plătește comision) spre rețeaua internă. Am unificat paginile hotelului și a restaurantului. Am început postările și pe tiktok.
Rezultatele s-au văzut din prima săptămână. O creștere de 30% după o lună a rezervărilor făcute în sistem propriu, precum și o creștere de aproximativ 25% pe partea de restaurant.