logo victus media
Mobdesign
Un producător de mobilă din Oradea care a dorit să-și consolideze poziția pe piață într-un moment dificil.
Mobdesign logo

CONTEXT

Am preluat acest client în 2023, în momentul în care piața începea deja să scadă. Comenzile au început să aibă un timp de așteptare tot mai mic, riscând să existe în curând o problemă serioasă de cash flow. Până în acel moment, nu existau reclame plătite, marketing-ul se baza doar pe postările organice. Avantajele cu care am pornit au fost: O istorie bogată, din 1999, o identitate de brand foarte bine construită, o calitate excelentă a lucrărilor și o specializare pe mobilă tailor made, perfect integrată și adaptată atât mediului în care este instalată, dar și personalității clienților.
Execuție:

Am început să creăm o serie de videoclipuri pentru a fi folosite la reclamele plătite. Prin aceste videoclipuri am vrut să arătăm calitatea premium a lucrărilor, precum și să consolidăm imaginea companiei ca fiind una din puținele alegeri viabile când vine vorba de mobilier fără niciun cusur. Am pus accent pe calitatea videoclipurilor, texte cu o ușoară tentă emoțională, evidențierea detaliilor ușor de trecut cu vederea și a consultanței primite din partea echipei.

Am instalat pixelul pe site și toate evenimentele necesare, iar optimizarea reclamelor a fost făcută pentru a genera lead-uri pe site. Lead-urile se pot genera atât pe site, cât și prin formular direct în Facebook sau Instagram. Am optat pentru prima variantă, întrucât lead-urile generate prin formular sunt mai numeroase, dar nu la fel de calitative, iar forța de vânzări necesară operării acestora nu era încă suficientă.

Rezultate:

În 3 luni de la colaborare, au venit suficient de multe comenzi noi încât să fim nevoiți să reducem la minim reclamele plătite, pentru că se decalau foarte mult comenzile și echipa de producție nu mai făcea față. În acest moment facem doar postări organice, menținând astfel o imagine consolidată în piață, aliniată cu valorile brandului.

PORTOFOLIU DESIGN

Vrei să îți duci marketing-ul la următorul nivel?