Pretty-Brands.ro
Un magazin online de haine pentru femei care avea nevoie de stabilitate.
Pretty Brands logo

CONTEXT

Am preluat acest client de la o altă agenție, unde situația asset-urilor de marketing ale companiei a fost neglijată până la pierderea accesului la pagină.
Execuție:

Pentru a putea rula un funnel corect de reclame, trebuia rezolvată situația paginilor de social media și a contului de publicitate. Am recuperat accesul la pagini, am introdus toate asset-urile într-un business manager nou, am rezolvat accesările, am instalat pixelul pe site.

Funnel-ul de vânzări are o structură simplă, cu două campanii:

  • O campanie de scalare de tip CBO, Advantage+, în care introducem reclame care funcționează. Avem aproximativ 7 – 10 reclame în permanență aici (collection în mare parte, dar și carusele și single video).
  • O campanie de testare creativă, de tip ABO, în care testăm diverse modele noi de produse sau creative, pe care ulterior le ducem în campania de scalare.
Rezultate:

În acest moment, contul este plafonat la o cheltuială de 150 de lei pe zi, stocul fiind de așa natură încât nu putem să scalăm agresiv. De asemenea, afacerea în sine pare să stagneze la un astfel de adspent. Dacă creștem, crește și costul pe conversie și nu mai este rentabil pentru business.

PORTOFOLIU DESIGN

Vrei să îți duci marketing-ul la următorul nivel?