Analiza a site-ului.
Site-ul este creat pe platforma Magento. Fiind o soluție destul de greoaie, a trebuit sa ne asiguram ca pixelul funcționează bine și catalogul este implementat cum trebuie.
Am implementat un funnel de vanzare pe partea de social media.
Am făcut creativele: Ad-uri video pentru fiecare categorie de produse vandabile în acel sezon.
De asemenea, am gandit un brand book de baza pentru a exista o consecventa pe partea de marketing.
Am creat campanii cu o latura emotionala. Chiar daca domeniul constructiilor este unul lipsit de emotie, am mers pe o analiza profunda a clientilor existenti si potentiali si am incercat sa gasim o abordare a campaniilor care sa vorbeasca despre caminul proaspat construit sau renovat, ce satisfactii aduce pe termen lung, precum si satisfactia implicatii in propriul proiect.
Un exemplu ar fi campania Pasiunea construieste visuri.
Cateva creative mai jos :
O crestere cu aproximativ 20% a vanzarilor in primul an de colaborare, in conditiile in care contextul era nefavorabil acestori businessuri dupa pandemie. Majoritatea concurentilor inregistrau scaderi in 2022 – 2023