Termoclass
Producător de tâmplărie PVC, uși de interior, rulouri, uși de garaj și balustrade de sticlă.
Termoclass logo

CONTEXT

Am preluat clientul în 2022. Există deja un buget pentru reclamele plătite, însă campaniile nu mai funcționau. Lead-urile erau tot mai puține și compania începea să aibă probleme de cash flow. După ce am făcut analiza contului de publicitate, am observat că reclamele lăsate de compania de marketing anterioară erau axate doar pe remarketing. Astfel, exista o frecvență de 90 de afișări a reclamelor în decurs de o lună pentru publicul țintă. O cifră enormă. Așadar, aceeași oameni vedeau o singură reclamă de 90 de ori în decurs de o lună. Un aspect periculos pentru business, întrucât deja apare „creative fatigue”. Oamenii sunt sătui de aceeași reclamă și încep să aibă un sentiment negativ asupra brandului. De asemenea, textele și creativele erau foarte cliseice, cu prea multe aspecte din marketingul tradițional impinse în față: „Profită acum de oferta noastră, beneficiază de reduceri”, etc.
Execuție:

Am creat o voce nouă a brandului și o linie de design mai consecventă cu brand book-ul, am realizat o serie de videoclipuri cu o latură emoțională, am lucrat la textele reclamelor pentru a evoca o personalitate mai caldă a brandului.

În ceea ce privește reclamele plătite, am creat un funnel de la zero. Am optat pentru generarea de lead-uri pe site, instalând evenimentele corecte pentru optimizarea reclamelor.

Pentru fiecare tip de produs am creat o campanie nouă sau un adset în aceeași campanie, în funcție de performanța fiecărui produs în parte.

Rezultate:

În 3 luni de la colaborare, lead-urile venite pe site s-au triplat. În acest moment ne concentrăm pe optimizarea bugetului alocat categoriilor de produse pentru a elimina bottleneck-urile din procesul de producție.

PORTOFOLIU DESIGN

Vrei să îți duci marketing-ul la următorul nivel?